Lõppenud on annetuskampaania “Kiusamine võib olla koorem kogu eluks”, mis pööras tähelepanu kiusamise pikaajalisele mõjule. Oleme südamest tänulikud kõikidele partneritele, headele annetajatele ja kaasamõtlejatele. Loodame, et saame ka edaspidi ühist teekonda käia ja Eesti koolide kiusamisvabaks muutmise nimel vaeva näha.
Kampaania eesmärgiks oli kasvatada teadlikkust koolikiusamisest, vähendada kiusamist Eestimaa koolides ja koguda püsiannetusi, et KiVa programm rohkemate laste ja koolideni viia. Kampaania rõhus tugevalt märkamise ja sekkumise olulisusele – tegemist on grupisuhtega, kus igal lapsel klassis on oma roll.
Kogutud annetuste abil saame tagada KiVa teaduspõhise programmi kättesaadavuse rohkematele õppeasutustele ja seeläbi ennetada kiusamisjuhtumeid. Programmi abiga õpivad lapsed kiusamist ära tundma ning kiusamisjuhtumitele kohaselt reageerima.
Annetuskampaania loovidee mõtles välja reklaamiagentuur Not Perfect Tallinn koostöös
Henrik Kalmetiga, klippi aitas toota produktsioonifirma VAAS, KiVa tegevusi aitas kommunikeerida Daltoni kommunikatsioonibüroo. Tegevuse keskmes olid näitleja Priit Võigemast ja 10-aastane Remi Leek.
Kampaania suurtoetaja oli Postimees Grupp. Kampaaniale panid õla alla: Apollo kino ja raamatupood, Alexela, Artist Media, Clear Channel, Delfi Meedia, Digiposter, Draamateater, eKool, Grupp Trükiagentuur, IDU Telliskivi, JCDecaux, Linna Ekraanid, Megameedia, Selver, Tallink, Tasku keskus, Telia, Õhtuleht.
Suur tänu kõikidele asjaosalistele!
Kui soovid panustada, et KiVa programm veel rohkemate laste ja koolideni jõuaks, saad oma panuse anda püsiannetuse abil Kõige mugavamalt saab seda teha sihtasutuse veebilehel.